Segueixo viu

Sí, estem a principis de març i encara no havia publicat cap post enguany. No m’he sentit amb ànims. I és curiós que sigui avui el dia que em decideixi a escriure, perquè la veritat és que començo la setmana de puta pena. El 2011 va ser un mal any, i sembla que el 2012 no vol seguir gaire millor. Tot i que potser d’aquí a una mica la cosa millora, però no es pot dir blat fins que no sigui al sac i ben lligat. De moment vaig pensant en coses noves, especialment en l’àmbit lingüístic.

Per cap d’any van venir uns amics del Joan, que va conèixer a Noruega. Un d’ells (noruec precisament) es va quedar dues setmanes més a Barcelona, vam quedar un parell de dies, i de tant en tant parlem pel facebook. Em va animar a deixar el curro i aprendre noruec i cultura escandinava. Home, deixar el curro, doncs ho sento però no, no està la cosa per saraus d’aquesta mena. Ara bé, estudiar la cultura escandinava em sembla molt bona idea. Llàstima que realment sigui molt difícil estudiar idiomes nòrdics a Barcelona.

Avui mateix m’he matriculat al British Council. Fa uns dies hi vaig anar i em van donar a fer el test de nivell, uns fulls de color groc. Es veu que el vaig fer tan bé que em van donar un test més dur, uns fulls verds, i em van suggerir que anés a pel CAE, que és el nivell que hi ha després del First. Perfecte. El dia 22 començo el curs, i el 13 de juny és l’examen. Que per cert, l’examinador que em va fer el test valora millor el meu anglès que jo mateix… amazing.

Seguint amb els idiomes, vaig fer tard per començar un curs d’alemany (de totes maneres l’horari em va bastant malament pel curro), per la qual cosa intentaré fer el “superintensiu” de juliol, tot i que n’hauré de parlar amb la feina per poder fer mitja jornada (treballar al matí, aprendre alemany a la tarda). Per què l’alemany? Per diversos motius, no només perquè sigui un país que busca enginyers a casa nostra.

Aprendre idiomes té, pel que jo veig, alguns avantatges sobre aprendre d’altres coses: hi ha força centres on n’ensenyen, i aprens eines de comunicació. Volia aprendre d’altres coses tècniques, però em resultava extremadament difícil, i al final ho he deixat estar (per ara…). Em sento amb moltíssimes ganes d’aprendre, em matricularia a moltes coses, però el dia només té 24 hores, necessito dormir almenys 8 hores (si en són 10 o 12, molt millor) i la pasta no és infinita.

Per la resta de coses, seguim igual de bé i de malament. Ahir diumenge vaig anar a veure Any de Gràcia. M’ha agradat molt, tot i que el final no em convenç. Es nota bastanta diferència de qualitat entre els actors, però la veritat és que és una pel·lícula molt interessant, entretinguda i que t’ho fa passar bé. I també et fa pensar.

No sé quan tornaré a postejar, però no vull deixar el blog. Ni que sigui per explicar què tal va el meu anglès, que he començat el curs d’alemany (quan el comenci), etc. Volia fer un post sobre la biografia de Steve Jobs que vaig llegir. Sobre les memòries del Jordi Pujol, que he llegit (i que no m’han agradat gaire, especialment el tercer volum), i algunes coses més. Quan em senti amb ànims, faré els posts corresponents.

I promise.

One thought on “Segueixo viu

  1. Torno a casa, estic cansat.
    Si algú m’estés esperant…
    I aquest pany no es vol obrir,
    aquí tot s’està espatllant.
    No pot ser estar tan sol,
    aquí està fallant quelcom.
    Ja em començo a posar trist.
    Ai! Si em veiés algun amic!
    I a la tele no hi fan res,
    i el meu llit és massa fred.

    [Sanjosex::Fem l’amor]

Deixa un comentari

