Tornada al gimnàs

M’hi vaig apuntar fa uns quants anys, diria l’any 2007, em sembla, ja ni me’n recordo; i ja no vaig renovar. A finals d’octubre hi vaig tornar, i avui ha sigut el primer dia.

Abans de començar, un petit apunt. Divendres passat vaig tornar de la feina sota una pluja com Déu mana, i a l’arribar a casa truco al gimnàs per preguntar si hi ha algú que em pugui fer la rutina, és a dir, la planificació. Em diuen que sí. Hi vaig. Arribo i truquen a la persona encarregada: resulta que no, que no en pot fer. Que a la tarda no hi ha ningú que en faci. Que la persona que en feia ja no hi és. Que vingui al matí.

Dilluns al matí, abans d’anar a la feina. M’he llevat d’hora per poder-hi anar. Arribo. Una altra persona, que ja la coneixia de quan abans hi anava (al gimnàs). Que no calia que hi anés al matí, que a la tarda m’ho poden fer sense problema, que de fet hi ha més gent a la tarda que al matí, que ja parlarà ella amb les companyes.

Dilluns a la tarda, tornant del metge al·lergòleg. Arribo. La mateixa persona del divendres a la tarda. Manté el que em va dir, que a la tarda no hi ha ningú que en faci, etc. Però per evitar que segueix anant d’Herodes a Pilat, em dóna un full de paper, i m’hi fa escriure el nom, els dies de la setmana que puc anar al gimnàs, i quins són els meus objectius. “Pillaré algú per banda perquè et faci la rutina”. Anem bé, doncs.

Arribo avui a la tarda. La rutina feta. Però fa tant, però tant que no hi vaig, que no me’n recordo pràcticament de res. M’oblido de dur la tovalloleta petita. Resumint: que a més de deixar-me el gel de bany a la dutxa, he fet deu minuts de cinta de córrer. Que ha tingut collons la cosa: em poso en una i feia un soroll que no m’agradava gens (no serà pel meu pes!). Em canvio a una altra, i no funciona. A la tercera ha anat la vençuda.

Volia començar amb bon peu, i a penes he començat. M’hauré de plantejar anar-hi a les set, i no a les vuit, que és quan marxa la monitora. Encara que sigui una hora en què hi hagi bastanta gent. Perquè ni flowers anar-hi al matí.

Deixa un comentari

