La roba

Diu ma mare que tinc més roba que una senyoreta, i segurament és veritat, i que així segueixi sent. No només perquè m’agrada tenir moltes peces, que així és, sinó perquè els meus gustos són bastant volàtils (tot i que no necessàriament constants, per si algú vol fer l’acudit fàcil de C).

Quan era petit era ma mare qui triava, i poc a poc li he anat robant les competències. Ara les tinc totes, i l’únic que accepto que em compri són mocadors (i encara). No tinc gustos massa definits, em considero encara en fase d’experimentació. Un exemple són les converse, com deia no fa massa: vaig començar odiant-les i ara no me les treuria ni per dormir. Però com que les converse són com són, doncs no puc anar amb els pantalons de sempre, que acostumen a ser bastant amples. Que va bé per posar-me’ls i treure’ls sense haver de fer el mateix amb el calçat (treure’s i posar-se les converse no és una maniobra d’un sol cop), però clar, no vull trepitjar-me els pantalons ni que vagin voleiant com si fossin acampanats.

Total, que dissabte vaig anar de compres i em vaig quedar, entre d’altres coses, aquest parell de pantalons no precisament discrets.

A part del color més aviat cridaner (n’hi havia uns de vermells que potser algun dia cauen), són més aviat estrets, arrapats a la cama, cosa que fins fa no massa també odiava. Ara ja no, o no tant. Sóc molt prim, sí, i aquests pantalons no només no ho amaguen sinó que sembla que ho proclamin. Però la roba estreta fa més contacte amb el propi cos, igual que les converse s’arrapen molt al peu i al turmell. And I like it.

Penso seguir comprant roba, tanta com pugui, i a qui no li agradi que no miri.

Deixa un comentari

