About me

Sóc enginyer (concretament, enginyer informàtic), i per tant se suposa que sóc una persona freda, que prefereix el tracte amb les màquines que amb els humans i que defuig les relacions personals. La meva experiència amb els enginyers que conec (i he conegut) demostren que tal arquetip és més fals que un duro de fusta.

No sóc fred, simplement encara no he trobat amb qui ser càlid; no sóc distant, però admeto que costa molt de temps conèixe’m i que no m’obro amb facilitat (l’últim intent d’obrir-me va ser un fracàs rotund, el preu del qual encara estic pagant, i molt, molt car), no defujo les relacions personals però sí sóc força introvertit, i això de la felicitat és una cosa que fa temps que no va amb mi.

No vaig passar l’adolescència i no he sigut mai jove, i ara en pago les conseqüències. Tinc 29 anys i la impressió d’haver-ne viscut tot just la meitat. Encara no sé ben bé què fer amb la meva vida, sobretot després del canvi radical que vaig fer cap a mig 2008.

Treballo del que sóc en una empresa petita, on vaig començar sent molt feliç. Em considero una persona sensible tot i que despistada, maltractada sentimentalment i molt més emocional del que li agradaria haver d’admetre. Sóc cranc, amb tot el que això comporta (tant de bo com de no tan bo).

Com qualsevol ésser viu em fa por la mort, però em fa molta més por viure sol, sense amor.

En un pla no tan personal i íntim, la meva principal afició és aprendre. M’agrada pensar, reflexionar, llegir i escriure. Tendeixo al conservadurisme, a les coses clàssiques (com ara el llatí, per exemple) i m’agrada que es mantingui l’ordre públic. L’únic menjar que disfruto són els cargols (quan estan ben fets), i sóc molt poc amant de l’alcohol.

Deixa un comentari

