12 anys

Fa algun temps, no recordo exactament quant, si unes setmanes o pocs mesos, alguns antics companys de la Salle Reus em van trobar al facebook i m’hi van agregar. Confesso que al principi no sabia què fer. Han passat dotze anys, que és molt de temps. Hi ha coses que s’obliden, d’altres que no, i no estava segur si realment era apropiat. Al final he acceptat tots els que m’han agregat, sense rebutjar ni ignorar ningú, tot i que jo no he fet ca petició d’agregar, si mal no recordo.

Xafardejant pel facebook he vist algunes mostres de l’efecte que té el pas de 12 anys. Amb alguns no fa tant de temps que hem perdut el contacte, però amb la majoria sí. No em penedeixo pas de retrobar-nos, ni que sigui pel facebook, però quedo molt impressionat del que fa el pas del temps.

I quin efecte han tingut, en mi, aquests dotze anys? Els qui em coneixien fa dotze anys i em coneixen ara poden respondre aquesta pregunta. Jo, per la meva part, m’abstindré de fer comentaris.

Deixa un comentari

