El museu de la ciència

No em vingueu amb collonades dient-me que ara es diu CosmoCaixa. Tan baix ha caigut el prestigi de la ciència que li han de canviar el nom a un museu de la ciència? Em dóna la gana dir-li museu de la ciència, i a qui no li agradi que es foti.

Resulta que ahir vaig anar, amb un company de pis i dues amistats seves, al dit museu de la ciència. La veritat és que el trobo força vulgar, en el sentit que és un caos geogràficament parlant. I cansa moltíssim. El nivell és de divulgació, suposo que per no intimidar o espantar els visitants. Tenint en compte el nivell del sistema educatiu vigent, ho entenc perfectament. Tot i que no deixa de ser vergonyós.

En qualsevol cas, passejant pel museu em vaig posar nostàlgic. Un aspecte positiu del museu, almenys a mi em passa, és que et fa venir ganes de ser científic, d’estudiar ciència, ja sigui física, química, biologia, medicina, etc. Potser és per això que no m’acaba de fer el pes parlar d’enginyeria informàtica i sí de computer science.

Deixa un comentari

